Sziasztok!

Adott egy ML150G2 AIC8130-as 4 csatornás raid vezérlővel illetve ez a hekkelt sarge install iso:
http://kmuto.jp/b.cgi/debian/d-i-2614.htm
Szépen fel is ismeri a diszkeket, sda,sdb,sdc. Mivel a kártya nem tud raid5-öt ezért szerettem volna sw raid5-öt tenni. Megparticionáltam a diszkeket annak rendje és módja szerint (particiók típusa fd) és amikor rájuk akarom húzni a sw raided, akkor a "nem található linux software raid partició" hibaüzenet következik. Kézzel futtatva az mdadm-ot a /dev/md0 device hiányára panaszkodik. Nem tudom merre induljak el.

köszönettel, FS

--
...Fehér Sándor... --- ....Sandor Feher.... fejlesztési vezető --- development manager
Blue System Kft.             ---      Blue System Ltd.

       mailto:[EMAIL PROTECTED]  http://www.bluesystem.hu
                   [ - real men don't click - ]