In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        Lajber Zoltan <[EMAIL PROTECTED]> writes:
> Hat, erdekes problema. Elvileg annyi a kulonbseg, hogy nfs udp, samba tcp
> alapu. Tudsz nfs-t tcp-n probalni?

Egyelore betettem egy kis szar 5000 forintos 5 portos SOHO switchet,
mert nagyon surgos munka van.
De aztan rahajtok a tesztelesre. Mondjatok halozati benchmark programokat!

Magam is valami torlodasi problemara tippelek.

De az a szemetseg, hogy a 100 megas NFS/Samba servert egy gigabites
switch portra dugtam, es ugy nem ment. (Meg 100-ason sem.)
(A kis SOHO switch-csel meg siman dongetnek a 300 megas file-ok.)

kissg