On Fri, 5 May 2006 13:44:14 +0200 (CEST)
Veres Lajos <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nem a gnbd csinalta neked veletlenul a shared storage-t?
> Illetve, hogy meg precizebb legyek, gondolom az egyik gep block
> device-at osztottal ki a masik gepnek. Amit az nyilvan nem lat, ha
> nincs konnekcio.
>
> Egyebkent DRBD-bol (is) most jon ki lassan a 0.8 vagy 8.0, ami
> elvileg mar fog tudni active/active mokakat.
>
> Viszont az sem fogja tudni eldonteni, hogy Jani vagy Bela alma.doc-a
> az erosebb.

Amatőrként kotyogok/ötletelek bele, ne öljetek le ha hülyeséget írok.

Nem úgy van, hogy adatbázisok már profin kezelik ezt a problémakört és
nem lenne akadálya, hogy a fájlokat vagy akár az egész fáljrendszert
adatbázisba rakják?

Ezen a szálon elindulva pl. a FUSE is kezeli az alábbit

http://www.noofs.org/product.html

--
  = =                           Üdv,  gNAT !
 {0,0}