On 06-May-05 13:56, Veres Lajos wrote:

> az meg jo is lehetne, ha nem csak az egyik node lehetne a master.

Bocs, hogy belekerdezek (es bocs, hogy kerdezek, google helyett, de nincs
most igazan jo netem (9600-zal kapcsolodom))

Szoval RAC-ot szeretnek probalgatni. De nincs shared storage. Eddig itt
meg is allt a dolog.

De esetleg van valami, amivel be tudom csapni?

Mi az a DRBD?

Alapvetoen majd az eles Win2003 szerveren 9iEE RAC lesz, a tokeletes az
lenne, hogyha egy ilyesmi konfigot tudnek probalni, de ha ez a DRBD Linux
specifikus, akkor tesztelek Linuxokon.

Vagy a Linuxra teszek valami vmware cuccot, es abba a Windowst. Sebesseg
nem szamit, csak gyakorolni akarok. Telepiteni, meg megnezni az egeszet,
hogy is van.

Amim van: 2 szamitogep, kozottuk 100Mbit ethernet. Ennyi. Tudom, nem sok.

Teszteleshez nem erdekel az sem, ha nem teljeserteku a rendszer.