Hi,

On Thu, Jan 04, 2007 at 12:27:47PM +0100, Hegedüs Ervin wrote:
> # cat /proc/mdstat
> Personalities : [raid1]
> md6 : active raid1 sdc[1]
>       193277888 blocks [2/1] [_U]
>
> (aki hirtelen nem venne eszre, sdc van csak, nem pedig sdcX...)

[...]

> tehat tok ures a particios tabla. Lehet particiot letrehozni,

Hat ha magat a /dev/sdc-t hasznalod akkor johogy ures, mert nincs is
particios tabla, vagy amit te annak hiszel az valojaban nem az :) Marmint
ugy ertem, hogy letrehozhatsz te ugy (most md-tol eltekintve is)
filerendszert, hogy a /dev/sdc-n teszed ezt, akkor nem lesznek particiok
stb, hanem az egesz diszk egy filerendszernek tekintheto. Ezzel csak az a
bokkeno, hogy valszeg eleg sok dolog csuklani fog, ha "meglatja" a
diszkedet, hiszen altalaban mindenki arra szamit hogy van rajta particios
tabla.

> A diszk kidobasa megoldja a gondomat?

Szerintem szet kene szedni az md6-ot. Mert eleve az md6 egyik laba az sdc,
szoval az "ala" nyulni nem nagyon illik ... Szedd szet, csinalj normalis
particiot ra, pl /dev/sdc1, es akkor ha kell md akkor sdc1-et (tehat a
particiot) tedd pl az md6-be bele, es ne az egesz diszket szorostul borostul

- Gábor