hello,

> Hat ha magat a /dev/sdc-t hasznalod akkor johogy ures, mert nincs is
> particios tabla, vagy amit te annak hiszel az valojaban nem az :)
akkor mi? :)

a fura, hogy tudtam letrehozni particios tablat, particiot is,
ugy, h kozben bent volt a nem-particionalt-particio a raid alatt.

> Marmint
> ugy ertem, hogy letrehozhatsz te ugy (most md-tol eltekintve is)
> filerendszert, hogy a /dev/sdc-n teszed ezt, akkor nem lesznek particiok
> stb, hanem az egesz diszk egy filerendszernek tekintheto.
ezt nem tudtam, de ha tudok is rola - valoszinuleg nem
hasznalnam,

> Ezzel csak az a
> bokkeno, hogy valszeg eleg sok dolog csuklani fog, ha "meglatja" a
> diszkedet, hiszen altalaban mindenki arra szamit hogy van rajta particios
> tabla.
pont emiatt.

> Szerintem szet kene szedni az md6-ot.
hogyan? irtam, h semmire nem reagal: --fail, --remove, --stop... visszater
hiba nelkul, de tovabbra is van md, raadasul a fail-t sem jelzi.

> Mert eleve az md6 egyik laba az sdc,
> szoval az "ala" nyulni nem nagyon illik ... Szedd szet, csinalj normalis
> particiot ra, pl /dev/sdc1, es akkor ha kell md akkor sdc1-et (tehat a
> particiot) tedd pl az md6-be bele, es ne az egesz diszket szorostul borostul
az a mokas, hogy ezt kozben megcsinaltam, es engedte - egy idoben
az sdc-s mirrorral.
tehat fdisk, sdc1 0xfd, mdadm /dev/md7 --create ... és elkezdte
epiteni a tombbot, kozben az sdc ott volt az md6 alatt.

Kozben megallt I/O error-al a sync, szvsz szar a diszk.

Koszi,

a.