hello,
2007. január 23. 17.38 dátummal BERES Laszlo ezt írta:

> Esetleg tennél egy próbát irqpoll kernel boot paraméterrel?
megtettem, most az irq mindenhol 20, de ettol meg mindig nem megy. Azt nem
ertem, hogy a driver jol beul, mindent megtalal, minden test passed, es
megsem kepez interface-t :-O
A kernel logban sem latszik semmi, az utolso bejegyzes az, hogy a driver
elindul es minden rendben van :(

Mas: ha bios upgrade-re kerul a sor, akkor vajon hogy tudom azonositani,
milyen bios kell. Van valami lekerdezheto parameter?
(kb. 2 eves IBM desktop gep, a hallgatok minden kulso cimket levakartak
rola :) )

--
koszi,
-