Zidarics Zoltan wrote:

> Ettol csak azert rettegek, mert meg sosem csinaltam, csak regebben jott
> nehany
> hallgato, aki elrontotta es hasznalhatatlan lett az alaplapja, hogy tudok-e
> segiteni? Nem tudtam :)

Ha odafigyelsz, es a megfelelo BIOS-t irod bele, akkor nem lesz baj.
Nekem eddig halistennek egyetlen alaplapot sem sikerult elrontani.

> Nehany szoban, vagy link-kel el tudnal inditani?

Persze. Ha megvan a model number (az en gepeme pl. 8148-CTO), akkor
megkeresed a gephez tartozo BIOS-t (http://www.ibm.com/support/us/)
(sajna a technical support-hoz kell beirni, nekem a downloads-ban nem
jott ossze), majd a kereses finomitasanal megadod, hogy "flash bios".
Lesz egy ilyen, hogy "Flash BIOS update - <sok-sok modellszam>".
Letoltod, elinditod, fog irni egy floppyt, arrol bootolsz, es nyomogatod
az Entert, amikor keri... :-)

Erdemes UPS-re kotni a gepet, amikor ezt csinalod... :-)

--
Sziasztok: Zsolt