Hi!

A kezdőn nem kaptam választ, megpróbálom itt...

Van egy shel script, ami felmountol egy windows megosztást, majd onnan
átmásol 1 filet és .csv filet készít belőle. Ezt root-ként futtatva megy
szépen, viszont meg kellene oldani, hogy weboldalról is indítható legyen.
Persze, ha .cgi-ként szeretném futtatni, akkor ugye nincs joga mountolni.
A kérdés, hogy hogyan szokás az ilyet megoldani?

A rendszer sarge, apache2.

Persze gondoltam rá, hogy weboldalról a meghívott .cgi mindössze létrehoz
1 filet, majd cron-ból percenként nézem, hogy az adott file létezik -e?
Amennyiben igen, akkor indulhat a feldolgozás. Ezzel csak az a bajom, hogy
a legrosszabb esetben 59mp-et kell várni a tényleges feldolgozás
indítására.

Segítségeteket előre is köszönöm!

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar