On Mon, Feb 19, 2007 at 10:27:01AM +0100, Magosányi Árpád wrote:

> Biztonsági szempontból pedig az az ötlet volt a legjobb, ahol
> van egy file, aminek a megléte jelzi, hogy indítani kéne a dolgot.
> Ha a percenkénti felbontás nem jó, lehet írni programot vagy
> scriptet rá, sőt az udev-et is fel lehet ilyenre használni; akkor
> gyakorlatilag nincs késleltetés.
> Én is szívesen látnék egy udev-es példát.

Szvsz nem udev, hanem hal. Az udev elvileg csak a kerneltol jovo
uzeneteket kezeli (es adja tovabb a hal-nak ha kell), a hal-nak viszont
DBUS-on keresztul elmeletben barki kuldhet mount/umount uzenetet, es van
megfelelo access control is. Gyakorlati peldat nem tudok, eddig meg nem
vettem ra magam, hogy belebonyolodjam a hal lelkivilagaba.

Gabor