2007. May 2. 18.50 dátummal Andras HORVATH ezt írta:
> azt aruld el, hogy mire szeretned ezt az egeszet hasznalni, hatha akkor
> jobb otleteink lesznek..
>
> raas

Elsőre magamat tudnám idézni, a levél eleje tartalmazta a kérdést:

És hogy ezt mire szeretném használni:
- A versioning az általam (és más user-ek által) elkövetett véletlen törlések
és felülírások helyreállítására szolgána. Időnként programhiba következtében
is vesznek el adatok, és csak idővel veszem észre. Kényelmes, ha egy korábbi
állapotot read-only mount-olni lehet.
- A file rendszert backup-olni is kell. Erre is sokféle lehetőség van, de függ
a file-rendszer típusától a backup legjobb módja.
- Az ACL előnyeit egy saját fejlesztésű irattár + wiki programocskában
szeretném kiaknázni.

Gábor