Hello,

> Mert ha nem indul el, akkor nem keletkezik a /dev/.static/blahblah...
szerintem nem erted a kerdest; miert pont OTT all meg?

> Pl egy usb-s eszkoz hol be van dugva, hol  nincs, vagy a profeta
> megharadgudott rad, vagy hasonlo...
eddig a profeta haragja tunik a legvaloszinubbnek...

> Valami logolasszerusegre lenne
> szukseg, pl init=/bin/sh-val inditani, es utana vegrehajtani kezzel a
> /linuxrc-t sorrol sorra, es nezni, hogy hol a hinaszeru. Vagy amikor
> eppen bootol, akkor megeditalni a /linuxrc elejet /bin/sh -x-re, aztan
> nezni, hol akad el (vagy tobbet nem ujrainditani :).
igen, tulkepp ennyi a bajom, hogy a tavoli restart lehetosege
megszunt...

Mindenesetre kossz a tippeket, ha netan egyszer a gep fizikai
kozelebe kerulok, es reprodukalni tudom a hibat, ezeket
kiprobalom...

koszi:

a.