Gabor Gombas wrote:

> "Doktor ur, ha kiadom ezt a parancsot, akkor nem marad meg az initramfs
> tartalma!" "Akkor ne add ki azt a parancsot..."

Tudom, az egy parancs egy dolgot csinal eppugy feledesbe merult, mint a
linux nem windows es nem is akar az lenni, de attol meg ne kelljen ennek
orulni, mert a redhatnak ettol jobban megy a boltja.

> Csak "mount --bind"-del tedd el valami kesobb is lathato helyre a
> rootfs-t, mielott felulmountolod az igazi roottal.

Ehhez ugyebar at kell faragni az initramfs-t, vagy kezzel egyesevel
vegrehajtani a /init-ben (es a masik 3scriptben) levo parancsokat, hogy
a vegen ne a switchroot-ot vagy hasonlot hivja...Egyszeru, racionalis
megoldas...Plane, ha a switchroot-tal van a problema :) Persze be lehet
hozza vezetni valami ujabb magikus kapcsolot....Szal mindent el lehet a
vegtelensegig bonyolitani, amig eljut a fejlesztes a win95 szintjere,
miszerint random nem bootol be a gep.
Hagyjuk, flame.

--
Gabor HALASZ <[EMAIL PROTECTED]>