Attila Nagy wrote:

> host adatpark.axelero.hu
> adatpark.axelero.hu is an alias for www.axelero.hu.
> www.axelero.hu has address 195.228.240.186
>
> Jól értem, hogy egy webszerveren keresztül szeretnél levelezni SMTP-vel?
> Ezt tudnám javasolni:
> http://pohly.adatpark.hu/cgi-bin/forum/viewthread.php?tid=107
>
> Illetve azt, hogy részletesebben írd le mi a gondod, mert ennyiből nehéz
> okosnak lenni.
>
> A legfurcsább a leveledben mégis az, hogy a mail.t-online.hu-n keresztül
> küldted.

amirol szo van egy ceges adsl elofizetes amihez jar egy
[EMAIL PROTECTED] jellegu email +5 fiok. ennek a pop3
szervere a mail.adatpark.hu es az smtp servere a mail.axelero.hu volt
eddig es ugy ahogy mukodott is. most amail.axelero.hu megszunt es
helyette a mail.t-online.hu -t kellene hasznalni. de nem kapcsolodik az
email kliens hozza. ez a cim amirol irok egy masik adsl elofizetes
amirol mukodik a mail.t-online.hu... viszont a ceges adsl-rol ezzel a
cimmel is csak a mail.axelero.hu volt haznalhato..

udv
Csaba