On 2007.07.01. 16:01, Zana Janos wrote:

> Azt meg tölük tudtam meg, hogy TLS-t beállítani csak POP3-ra lehet,
> IMAP-ra meg nem. Üdv, János

Ez a Linux kezdő? :)
Bár az igaz, hogy ezt éppen megtudhattad "tölük", más kérdés, hogy a TLS
IMAP-on is implementált (valamelyik RFC, google), sok szerver és kliens
esetén is (magyarul IMAP-ra is beállítható), sőt -nyilván erre
gondoltál- mintha a mail.t-online.hu is támogatná:

telnet mail.t-online.hu 143
Trying 84.2.44.3...
Connected to mail.t-online.hu.
Escape character is '^]'.
* OK IMAP4 Ready px01a.mail.t-online.hu 00023064
WTF STARTTLS
WTF OK Begin TLS negotiation now