On Mon, Feb 11, 2008 at 03:45:47PM +0100, Székelyi Szabolcs wrote:

> Szerintem ebbol ugyanaz a hiba lesz, mint azelott, tekintve, hogy a
> maintainer scriptek nem latszanak mukodni, es azokat szerintem a
> reinstallnal is hivja. Igy aztan nem fog tudni upgrade-elni ugyanarra a
> verziora.

A postgresql-8.2 altal hianyolt maintainer scriptek a postgresql-common
csomagban vannak, ezert ha tenyleg csak annyi tortent, hogy nehany file
"letorlodott", akkor a fenti parancs ezt helyrerakja.

Egyebkent a reinstall csak a (pre|post)rm-et hivja a regi csomagbol, de
ha azok nem futnak le, AFAIR meg fogja probalni az uj csomagban levo
verziokat is, tehat par hibauzenetet leszamitva rendben mukodnie kell a
reinstall-nak.

Gabor