On Sun, Feb 10, 2008 at 02:45:03PM +0100, Székelyi Szabolcs wrote:

> Ne. Inkabb jarj utana, hogy mi hianyzik neki, es tedd vissza! Toltsd le
> kezzel a deb fajl, aztam man dpkg-deb, -e es -x opciok.

Egyre rondabb es rondabb hegeszteseket javasoltok.

        apt-get install --reinstall postgresql-common

Szukseg eseten a tobbi fenn levo postgresql csomagot is ird oda a
vegere.

Ezenkivul jo lenne tudni, melyik az a "nehany letorolt file", es a nekik
megfelelo csomagokat is hasonlo kezelesben reszesiteni. debsums esetleg
segithet.

Gabor