On Tue, 19 Feb 2008 16:48:47 +0100
LiRul <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Szia

> Atolvastam a 3 server + 1 kliens howtot*, ebbol nekem az jott le, hogy
> minden kliensen fel kell sorolnom az osszes kulonbozo remote-host
> servert, megosztasonkent, majd a vegen unifybe kell fogni oket.

Ahogy en tudom, igen. A kliens magatol nem tudja, hogy uj szerver
jelent meg, amivel dolgozhat. Nem broadcast alapon megy az azonositas...

> (glusterfs-client.vol) Ez azt jelenti, hogy ha bekerul egy uj node,
> akkor ezt a kliens konfigot mindenhol modositani kell, es szukseg van
> egy umount/mount-ra?

Igen. Lasd fentebb.

> Es mi lesz akkor, ha egy node elhal? Olyankor mi
> tortenik?

Ha hibaturore allitod az elereset, leirasban van ra pelda, semmi
kulonos, ha nem igy tettel, mintha egy LVM-bol rantanad
ki a vinyot, azzak a kulonbseggel, hogy itt a file-ok az eletbenmaradt
szervereken megmaradnak, attol fuggoen, hogy milyen modszerrel szorod
szet koztuk a file-okat.

De a peldak alapjan eleg konnyen tudod modellezni
az eseteket localhoston is. Itt a probalas a legjobb tanito (en is
reg modellezgettem ezeket, csak hasznaljuk).

--
Molnár Roland <lavian KUKAC tolna PONT net>