On Wed, 20 Feb 2008 11:46:19 +0100
LiRul <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hali!

Szia

[...]
> A tervek szerint lenne x db node (>10), mindegyikben kb. 1 tera
> "kozosbe dobhato" megosztott hellyel. A kapacitas boviteset kesobb
> ujabb node-ok uzembe allitasaval tervezzuk. Azt szeretnenk, hogy ha a
> node-okon a HDD-ket nem kellene sem LVM-be sem RAID-be fogni, a
> redundanciat a glusterfs replikacioja megoldana annyi peldanyban,
> amennyit szeretnenk.
[...]

Tisztan ne gondolkodj a glusterfs hibatureseben, mert a file replikacio
akkor szuletik meg, ha valaki dolgozik a file-lal! Ha kihal a replika
egyik fele, marad az egyes file-od. (Persze ha egy a haromhoz, vagy
magasabb a replikaciod szama, nem igaz a dolog.)
Ha nem dolgoztok az egyes file-okon, soha nem fog duplikalodni, ha mar
kicserelted a kiesett node-ot, igy kesobbi hiba eseten mindened
elveszhet. (Ismeteltem magam, ugy nezem, de talan erthetobb igy.)

Udv

--
Molnár Roland <lavian KUKAC tolna PONT net>