Gabor HALASZ wrote:

> A kliens csatlakozik valamelyik szerverre, amelyik az afr-t csinalja, ha
> pont az a vas all meg, akkor a kliens blokkolodik, amikor a mountolt
> glusterfs-en probalkozik. Ha a kliensen fut az afr, akkor meg jo nagy
> lesz a halozati forgalom.

Kerlek ezt egy kicsit reszletesebben fejtsd ki, nem latom, hogy mitol
lenne nagyobb a halozati terheles.

> Szerveroldali afr-rel es unify-jal? Milyen strukturaval? Lehet, hogy
> felregondolok valamit, de nekem nem sikerul olyan strukturat kiotlenem,
> amiben ne lent volna single point failure lehetoseg.

_Tobbek kozott_ ezert is jo a kliensoldali afr es unify, mert ha a
kliens node megdoglik, akkor mar ugyis mindegy.

Mellesleg megcsinalhatod azt, hogy minden kliensen afr-t futtatsz, es az
igy letrejovo bricket localhostrol mountolod fel. Igy minden kliensed
onmagatol replikal, nincs szukseg kozponti replikaciora. Ebben is
talalsz SPOF-t?

Udv,
--
cc