On Thu, 6 Mar 2008, Gergely Tamás wrote:

> Ezen a szintem gondolom még nincs log sem. A kernelben sem tudom megnézni
> milyen FS van beállítva, mert nem indul el a rendszer. Szerintem DEVFS.

mondom: pxe/nfsroot vagy livecdrol bebootolsz, es korulnezel az fs-ben.
Ezzel kezdtem.

> sajnos ilyen szinten nem értek hozzá

Az kellemetlen. devfs menet kozben keletkezik, ha bemountoljak, ott
bukkanak fel device-ok. Mar jo idelye nem tanacsos hasznalni. Par jo dolog
volt belole, azt meg az udev is tudja, jobban, szebben.

Mountold  a /-otad a livecd-n es nezd meg, van-e egyatalan /dev, milyen
jogokkal, stb.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day