On Thu, Mar 06, 2008 at 11:42:48AM +0100, Zana János wrote:

> Ha kikommentezem az fstab-ban az NTFS-re utaló sort, akkor a gép rendben
> feláll, müködik a 2.6-tal. Persze, nem olvassa az NTFS-t.
> Próbáltam a /boot/config-2.6-ban a CONFIG_NTFS_RW=m sort kikommentezni,
> ez nem segített. Forgassak kernelt? 300 MHz-es a processzor...

Mire szamitottal, mi tortenik, ha abban a konfigfajlban, amely
alapjan (velhetoleg) a futo kernel keszult (es amit semmire sem
hasznal a futo rendszer) kikommentezel egy sort?

> Ezek után - lehet, hogy a devfs-sel van baj?

Hogy jutottal erre a kovetkeztetesre? Ha ntfs nelkul elindul,
ntfs-sel meg nem, akkor miert nem az ntfs modulra gyanakszol?

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga