On Thu, 6 Mar 2008, Gergely Tamás wrote:

> Ha rescue cd-ről bootolok root=/dev/hda1-el akkor is ua. a helyzet.

Ez teljesen logikus, mert ugy nez ki, hogy a / fs-el van bajod.

> Néztem a /dev jogosultságait, nem találtam hibát. Hol lehet még?

Barhol :)
De gondold vegig. Van-e devfs tamogatas a kernelbe, vagy az udev jatsza?
Ha utobbi, akkor udev el tud indulni (x jog megfelelo helyen) tud irni,
ahova akar?

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day