Lajber Zoltan wrote:

> Hacsak nem ugy van beallitva a ceges router, hogy kizarolag PPPoE-t
> hajlando beszelni. Ez esetben maceras dolog a sorbakotes.

Akkor sincs veszve a haza: csinaltam egy plugint a pppd-hez, pont ilyen
esetekre, amelyik barmilyen username/password kombinacioval beengedi a
klienst (PAP auth eseten bonuszkent logolja is a kapott
username/password-ot ;-)

Innen lehet letolteni:
ftp://ftp.kite.hu/muszi/sources/allow-all-passwords-1.0.tar.bz2

(2.4.4-es pppd-hez van forditva, az Etch-ben pont az van)

Hasznalat:

- allow-all-passwords.so-t bemasolni a pppd library konyvtaraba
   (/usr/lib/pppd/2.4.4)

- /etc/pppd/pppoe-server-options-ba:

   plugin allow-all-passwords
   log-pap-passwords