Also-Antal Csaba wrote:

> ravasz XD

Eredetileg azert keszult, hogy ha ugyfel behozza az otthoni gepet, hogy
nem megy az internet, akkor ne kelljen elallitani az ADSL kapcsolatat
(mert a jelszavara biztos nem emlekszik), hanem ki lehessen probalni. A
jelszo logolast utolag csinaltam meg, amikor ugyfel ADSL jelszava csak a
routerbe volt beleirva, es azt kellett lecsereljem egy Linuxra.

--
Sziasztok: Zsolt