Hello!

Ahogy hallottam másoktól, ezek a munkahelyi rendszerek VPN-t használnak,
valamilyen formában. Két lehetőség van, az egyszerűbb (kisebb cégeknél):
hagyományos internet kapcsolat, a routerben be van állítva egy VPN
kapcsolat, DNS, NAT ki van tiltva, így a netszolgáltatótól kapott IP cím
csak a router és a céges szerver (IP cím alapján) közti kapcsolatot
szolgálja. A többit a cég szervere VPN-en keresztül adja.
Nagyobb cégeknél el tudom képzelni, hogy PPP over Ethernet access
concentrator-t (vagy hogy hívják) tartanak fent, és a T-Com hálózatát
közvetlenül bérlik. (mint a kisebb netszolgáltatók). Ebben az esetben még
VPN sincs, hanem közvetlenül a cég szervere üzemeltet PPP over Ethernet
kapcsolódási pontot.
Az első esetben a megoldás: a céges routernek valamilyen úton-módon - akár
egy "bárkit" beengedő PPP over Ethernet-tel internetet kell adni. Mást nem
fog akarni, csak  belépni a VPN szerverre. (egy tunnel felépítése).
A második esetben a megoldás: egy switch!!! ADSL modem -> switch -> céges
router, a switch-be bedugod a saját routered is. Mivel két _független_ PPP
over Ethernet kapcsolat van, ezért mindkettő be fog tárcsázni ugyanazon
modemen keresztül! Anno haverokkal teszteltük, két ADSL accountot be lehet
így tárcsázni, csupán a modem sávszélesség oszlik meg!

Sok sikert!