Csibra Gergo írta:

> A routert nem kell semmilyen driverrel meghajtanod. Ha a gépben az
> eth0 helyett egy wlan kártyát akarsz használni, ahoz lehet, hogy kell
> szerezned drivert.

Most már elég jól kiismerem magam a router dolgaiban. Következik a
kliens. Azaz: EW-7108PCG belövése linux alá. Letöltöttem a modul
szoftvert Taivanról. RT61_Linux_STA_Drv1.1.0.0.tar.gz
Ez létre hozná az RT61.o modult, és rt0 lesz az eth0 helyett.

Ennek a lefordítása nem sikerül, mert nincs fünt a kernel source. A
gépet hálózatról telepítettem gyári (vanilla) kernellel. Most két
eshetöség van: elég neki, ha csak felrakom a kernel forrást? Vagy azt is
fordítanom kell?                    Üdv, János