Udv!

Nos igen.

A kovetkezoket mar megtettem:

#nipdefault
defaultroute

Viszont ekkor ez az uzenet fogad a pppd.log -ban:

Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/pts/4
not replacing existing default route via 192.168.8.254
local  IP address 10.0.0.1
remote IP address 10.0.0.3

Es az eredmeny a kliensnel szinten ugyanaz. A kapott ip lessz az atjaro is.
Esetemben 10.0.0.3

A fenti konfigot rovid goolizas utan tobb helyen is megtalaltam, ugyanebben a
formaban.

Persze attol meg nem biztos hogy jo is! :)

A legelso alkalommal amikor a setup elkeszult akkor meg a letrejovo ppp
interface szerver oldali ip cime volt a gateway a kliensnel.
Modositottam a konfigon, ami nem lett volna problema. Csak utanna hiaba irtam
vissza.

Olyan mintha valahol eltarolt volna valamit amit nem kell.
Azota is azt keresem.

Udv: E.G. Ferenc