[EMAIL PROTECTED] wrote:
> Udv mindenki.
>
> Csinaltam 1 pppoe szervert es az alap dolgok mennek is. Csak 1 "ici-pici"
> problema akad. A win kliens rossz gateway -t kap. Egesszen pontosan a salyat
> ip cime az atjaroja. Szoval. nem ok. Es nem igen reagal a defaultroute vagy
> nodefaultroute parancsokra sem.

Egyik sem a szerveroldalra vonatkozik. Ugyan ppoe-m nincs, de a pptp
szervernel a local-ip (ez lesz a kliensen a defgw) es remote-ip (ez lesz
a kliens ip cime) opciok allitgatjak a kliensen az ip cimet/gatewayt,
mindezt termeszetesen a pptp szerver konfigjaban. A ppoe-nel is van
valami szerver (rp-ppoe? vagymi), azt nezegesd.

--
Gabor HALASZ <[EMAIL PROTECTED]>