Udv!

Igen ez igy van.
itt nallam a chap-setret -ben van megadva hogy milyen ip-t kap a szerver
oldali pedig a pppoe-server inditasakor

PL: pppoe-server -I eth1 -C teszt -m 1450 -L 10.0.0.1 -S adslteszt

ezt lehetne igy is:
        pppoe-server -I eth1 -C teszt -m 1450 -L 10.0.0.1 -R 10.0.0.2 -S
adslteszt
De jelen esetben a -R kapcsolonak nincs semmi ertelme mert en a chap-secret
file -ban hatarozom meg a kliensek ip cimet. Leven tobb kliensrol van szo.

A mar irt konfiggal woody alatt remekul mukodott a dolog. Itt etch alatt
valahogy nem az igazi.