Papp Tamas wrote:

> Miert jobb?

Messze nem egy kategoria a ketto, a drbd csak egy rossz vicc. A drbd
mellett semmi nem szol, buta, rugalmatlan, kernelspace-ben fut, igazi
sufintunning hack, de akkor is inkabb nbd es md, ha mar meltoztattak
kijavitani a bitmap bugokat, az legalabb valamennyire rugalmas.

> Miert, drbd-vel nem lesz elerheto?

Nem mondtam ilyet, csak azt, hogy a glusterfsnel megmarad. Mondjuk
amikor utoljara drbd-vel probalkoztam (ocfs2-vel megtoldva), 30 perc
perc utan semmi nem maradt a disken (kapott is rendesen, szo se rola),
de ez lehetett az ocfs2 nyugje is.

> Az eredeti kerdesre: nekem extyrem lassu volt a glusterfs, de lehet en
> szurtam el vmit.

El lehetsz te atkozva, lasd amit Fujival beszelsz mostanaban a flamen.

--
Gabor HALASZ <[EMAIL PROTECTED]>