On szept. 4, 10:31, "Fried Zoltan" <[EMAIL PROTECTED]>
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hello,
> megkaptad a rajzot? maganba kuldtem.
> sajnos a shorewall-t nem ismerem, de miert gondolod azt hogy a
> bridge mellett nem tudod a forgalmat szabalyozni?
>
> ebtables/iptables-rol itt talalsz leirast, hatha segit
> valamit!http://ebtables.sourceforge.nethttp://ebtables.sourceforge.net/br_fw_ia/br_fw_ia.htmlhttp://ebtables.sourceforge.net/br_fw_ia/PacketFlow.png
>
> zoli

Szia, lehet, hogy megkaptam a rajzot, de nemtudok belépni a mailomra
valamiért. Elküldenéd ide: [EMAIL PROTECTED]

Hallod, nagyon köszi az ebtables -ről az infót, láttam már a
kernelben, mikor az iptablest beleforgattam, de nem tudtam mire való,
nem is néztem utána. Szerintem ez nagy mértékben megkönnyíti már a
munkámat! Köszönöm!