> Mivel nem tervezel alkalmazás szintű szűrést, szerintem nem érdemes      |
> egy külön domU-t fenntartani erre a célra, hacsak nincs olyan igényed,   |
> amit a Xen dom0 kernel még nem tud kielégíteni (pl. IPv6 conntrack).     |
> Ezáltal valamivel egyszerűbb a felállás.                                 |
> Ha külön tűzfal domU-t használsz, akkor csinálj külön bridge-eket a      |
> tűzfal interfészeinek, és a azokba tedd be a gép fizikai interfészeit    |
> illetve a többi domU virtuális interfészeit is.  Belefuthatsz abba,      |
> [...]

Igen. PCIback -el már át tudtam pakolni az interfészeket a FWdomU -nak
és erre gondoltam én is az ebtables hallatán, hogy bridge -eket fogok
csinálni minden zóna felé. Így a zónák közötti szűrés megvalósítható.
Egyébként én csak azért gondolkoztam abban, hogy a tűzfal egy VM -en
legyen, mert többen "beszóltak", hogy milyen dolog azt a dom0 -ra
tenni. Említették itt a DoS támadást plédául. Viszont ha a FWdomU -t
DoS -olják, akkor is vége mindennek, hiszen a routolásnak akkor annyi