Hali,

Viszonylag kezdő vagyok a webmail témakörben...

A Squirrelmail-em szépen működik, csak éppen nehezen boldogul a ~/mail
könyvtár több száz megás mailbox-aival... azaz hosszú percekeig tart,
míg eljutok a nyitó képernyőig.

Arra gondoltam, hogy ha a ~/mail könyvtár mailbox formátumú
állományait maildir-be konvertálom, talán javulhat a helyzet, de
bizonytalan vagyok, hogy ez működőképes elgondolás-e? A web-en
keresgéltem, de nem teljesen egyértelmű, hogy a Squirrelmail tudja-e
majd olvasni a maildir-be átkonvertált állományokat és azt sem tudom
biztosan, hogy mit és hol állítsak be, kísérletezgetni meg nem nagyon
akarok...
Tehát nem a bejövő (/var/log/mail/-ban lévő) levelek imap-on
keresztüli elérése, hanem a már szortírozott és maildir formátumban
tárolt levelek használata/használhatósága érdekelne.
Azaz, ha a pl a ~/mail/egyik mailbox állományomat konvertálom a
~/maildir/egyik/(cur|var|tmp) könyvtár-rendszerbe, és a "Folder
prefix"-nek megadom a ~/maildir/egyik/ könyvtárat, akkor a
Squirrelmail meg fogja találni a régi leveleket?

A válaszokat előre is köszönöm!

Köszönettel:
kjt