Kis János Tamás wrote:

> A régi leveleket pedig egyszerűen hozzáfűztem ezekhez az mbox
> fájlokhoz, így végülis a sqiurrelmail-be belépve gyönyörűen látom a
> régi leveleimet, az újakat pedig az "Opciók -> POP3 Fetch Mail"
> menüpontban beállítottak szerint szedem le a távoli szerverről, éppen
> úgy, mint régen, csak most a squirrelmail a kliensem.
>
> A probléma ott kezdődik, hogy a squirrelmail indulásakor kb 3-4 perc,
> míg megjelenik a mappák listája és a mappa-lista minden frissítése is
> kb ennyi időt vesz igénybe. Nem vagyok biztos benne, hogy ezt mi
> okozza,

Minden alkalommal vegig kell neznie az egesz mailboxot.

> lehet, hogy túl nagy méret, vagy más valami, de az biztos,
> hogy több száz megányi levelet egyetlen mbox-ban tartani nem éppen
> életbiztosítás... ezért (is) szántam rá magam arra, hogy megpróbáljam
> a "mb2md" konverziót, de nem tudom megmagyarázni a squirrelmail-nek,
> hogy a levelek, amik eddig pl a "/home/<user>/mail/linux" fájlban
> voltak, ezután a '/home/<user>/mail/linux/' könyvtár (cur|new|tmp)
> alkönyvtáraiban lesznek.

Hasznalhatsz valami imapservert a localhost-on. Fogalmam sincs, hogy mit
es hogyan csinal a squirrel, szerencsere evekkel ezelott megszabadultam
az utolsotol is, de ha a regi mbox-odat konkatenalva el tudta olvasni,
akkor mbox-ot hasznal, azt meg tetszoleges mbox2mdir script szet tudja
szedni maildirbe.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>