In article <pine.lnx.4.64.0902201112440....@impulzus.bercsenyi.bme.hu>,
        BEREGNYEI Balazs <be...@impulzus.com> writes:

> A plusz gep jo otlet, de csak akkor, ha nem a ket eszkoz koze teszed,

Ezt a "de csak akkor"-t kellene egy kicsit kifejteni.
Egesz pontosan miert is?

> hanem csak siman megcsapolod a drotot kozepen:
> a (TX, GND)-t bekotod a plusz gep egyik soros portjara (az RX-re),
> az (RX, GND)-t pedig a plusz gep masik soros portjara (szinten RX-re).
> Igy ket darab cat paranccsal figyelheted a kommunikaciot mindket iranyban,
> es elrontani sem tudod a forgalmukat.

Persze csak akkor jo ez a megoldas, ha a flow controlt nem akarod
debugolni, illetve nem akarod a megfelelo sorrendben egymasba fesulve
latni a ket irany forgalmat.
Es van hajlamod forrasztgatni.

Es persze semmi elonye nincs a snooperhez kepest. :-)