Szia,

On Mon, 23 Feb 2009, Kiss Gabor wrote:

> Ezt a "de csak akkor"-t kellene egy kicsit kifejteni.

Ha a ket eszkoz koze plusz gepet teszel, akkor jo esetben minden mukodni
fog, rossz esetben megzavarod az idoziteseket.

> Persze csak akkor jo ez a megoldas, ha a flow controlt nem akarod
> debugolni, illetve nem akarod a megfelelo sorrendben egymasba fesulve
> latni a ket irany forgalmat.

Altalaban a flow control nem hordoz informaciot, az ido szerinti
osszefesulest pedig egy 10-20 soros sajat programmal meg lehet oldani.

> Es van hajlamod forrasztgatni.
> Es persze semmi elonye nincs a snooperhez kepest. :-)

Bocs, csak segiteni akartam: vagy felhasznalja mas is ezt a modszert, vagy
nem. Nekem egyszer mar bejott. Egyszerubb volt forrasztani es irni egy
nyulfarknyi programot, mint masok sniffer programjait
letolteni/megerteni/konfiguralni.

Udv,
BB