On Wed, 1 Jul 2009, [ISO-8859-2] Ilk Balázs Ferenc wrote:

> Igaz, ez egy kisvállalat szervere, ami nem is igazi szerver, hanem egy
> jobb minőségű asztali PC (AMD Phenom 9600 X4, 8GB RAM, 2x1TB softRAID1

A masik erv a virtualizacoi mellet, hogy keves kiveteltol eltekintve a
korrekt, megbizhato szervergepek tul brutalis teljesitmenyuek egy
kisvallalkozas szamara. Ezert tipikus, hogy vesz egy jobbat, es ratesz
mindenfele szolgaltatast, olyant is, amit nem szabadna egy gepre (tuzfal,
weblap, fileszerver egyben). Ekkor szepen szet lehet bontani virtualis
gepekre.

Persze ettol meg egy gep van, es meg kell fontolni, mi tortenjen, ha ez
elromlik, mert akkor megall az elet, ha nincs B-terv (korszeruen: DRP).

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day