Hegedüs Ervin wrote:

> bonusz kerdes: a fenti esetben hogy sikerult kideriteni, melyik a
> hibas diszk? jozan parasztival egyesevel kihuzkodni? :)

Jozan paraszti esszel gondold vegig, mire is panaszkodik: egy hw raid
tombre, ami tobb diszkbol all. Ha valamelyik diszken failure van, akkor
  a raid vezerlo kidobja a tombbol (vagy a smart redirekcioval
megprobalja megbuheralni), bekapcsolja a failure lampat, ordibal, hogy
odalett a redundancia, stb...de io error nem keletkezik, ez (lenne) a
raid lenyege. Ha pedig annyi diszk esik ki, hogy odalesz a tomb, akkor
offlineba rakja, es nem latja tobbet az os. Plusz amit a masik mailben
is irtam: a nullas szektor az mbr es a particios tabla, oda csak igen
ritkan ir a rendszer.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>