hello,

> Igy van, ez messze nem akkora kulonbseg, mint amekkora a ket gep kozott
> egyebkent van. Probald ki, csereld meg a ket diszk-alrendszert...

momentan nincs ra lehetosegem... :) meg egyebkent is kihagynam.

> Akkor olvasd el meg parszor a levelet, meg fogod erteni. :)

ok, tfh tudom h melyikre gondoltal, de miert egyszeru a
magyarazat? Igazabol nem a novekedes kulonbseg erdekel, hanem
hogy miert lassabb 5x az uj gep ugyanazzal a scripttel, mind a
regi?

1000 rekord betoltese tablankenti commit-tal:
regi: 32sec
uj: 2m48sec

1000 rekord betoltese egy commit-tal:
regi: 16sec
uj: 5.9sec

Ebbol engem a 32sec vs 168sec zavar, ennek az okat szeretnem kideriteni.
A 2x gyorsulas vs 28x gyorsulas nem igazan erdekel...

Koszi:

a.