Gábor Lénárt írta:

> Viszont nem arthat, ha van megis.

Nem mondtam, hogy nincs rá szükség. Tudni kell, hogy a levélforgalom
közel 95%-a blocklisták és szürkelista használattal megszűrhető, a
maradéknak pedig kb. 3-4%-a bukik meg tartalomszűrésen.

Egy lastmonth statisztika szerint egy üzemeltetett cégnél a havi
(fekete+szörkelista alapján) eldobott levelek száma 364645 volt.
A tartalomszűrésen elesett levelek száma 424 volt, és 1 vírusos.
A tényleges (jó) levelek száma 15106. Azaz, kevesebb mint 16 ezer
levélre kellett erőforrást pazarolni tartalomszűréssel, ahelyett, hogy
380 ezret néztünk volna át. Ezen rengeteget lehet spórolni.