Hello!
On Fri, 2009-10-09 at 13:39 +0200, Szládovics Péter wrote:
> Transzparens SMTP proxy? Minek?
> Kimenő levelekkel nem terhelném a spam/vírusszűrő rendszert.
Ebbe (is) futottam bele.....:-((

> Egyszerűbb letiltani azt a tűzfalon, hogy távoli gép 25-ös portjára csak
> a belső levelező küldhet adatot.
> Ez amúgy a XXI. században az elvárható minimum is egyben.
Ez tulajdonkeppen igaz es elso korben igy terveztem, de elegge surun
erkeznek hozzank vendegek, laptoppal, es Oket nem akarom a sajat SMTP-re
engedni, csak a sajat kulso mail szolgaltatojukat hasznalhatjak.....

Bar igaz, hogy ha a vendeg IP tartomany kivetelevel ezt alakalmazom, a
belso fertozesek megfoghatok, vagy nem.....
Ha egy normalisan regisztralt belso geprol a spammer elarasztja mondjuk
a belso mail szervert, azt szures nelkul hogy fogom meg, hiszen az a
kliens jogosult mail-t kuldeni, es az XP ugyis minden pwd-t rogzit....
Szilvo