On Fri, Oct 09, 2009 at 04:35:55PM +0200, Szládovics Péter wrote:

> Felfogás kérdése. SPAM-et nem tartalomszűréssel kell fogni.
> De ez már flamebe hajlik.

Viszont nem arthat, ha van megis. Foleg ha nagy a halozat, es nem feltetlen
tudod mindig mindenkirol, hogy tuti-e nala a dolog, pl egy szolgaltatonal ez
azert fontos szempont, nyilvan kisebb helyeken talan nem annyira, de azert
artani nem arthat. Kulonoskeppen, ha virus/spam-rol egyben beszelunk, mint
kimeno levelforgalom. Ez nagy terhelest normal allapotban imho nem jelent,
nagysagrendekkel tobb level jonne be, mint ami kimegy (hmm, hacsak nincs
valami gond ugye).