Hi!

Egy elég régi proxy-t kell lecserélni géppel együtt, gép már adott.
Pár dologra szeretnék odafigyelni, hogy optimálisabb legyen a squid
működése (bár a terhelés messze nem akasztaná meg, ha "vakon" feltenném).

Szóval amit eddig kigondoltam: cache_dir külön partíció, abból is minél
előrébb,  mountnál noatime legalább. Na itt gondolkodtam el, hogy milyen
filerendszer menjen alá? Kacérkodom az xfs gondolatával, esetleg van
valakinek ellenvéleménye, érve, hogy miért ne, vagy esetleg miért másikat?

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar