On Mon, Oct 26, 2009 at 01:18:36AM +0100, Szabo Istvan wrote:

> Szóval amit eddig kigondoltam: cache_dir külön partíció, abból is minél
> előrébb,  mountnál noatime legalább. Na itt gondolkodtam el, hogy milyen
> filerendszer menjen alá? Kacérkodom az xfs gondolatával, esetleg van
> valakinek ellenvéleménye, érve, hogy miért ne, vagy esetleg miért másikat?

Kicsit mar regi, de erdemes elolvasni ezt a thread-et:
http://www.squid-cache.org/mail-archive/squid-dev/200504/0033.html

Egyebkent ha kulon particiora rakod a cache-t, akkor siman megteheted,
hogy hasznalod egy hetig, utana legyilkolod az egeszet es kiprobalsz egy
masik fs-t, ismet hasznalod egy hetig stb, es a vegen osszehasonlitod az
eredmenyeket. Adott fs eseten is eleg sok beallitasi lehetoseget ossze
lehet szedni (pl. belso/kulso journal, journaling mode stb)., szoval
eljatszhatsz vele egy ideig :-)

Gabor