Hi!

Debian lenny, grafikus felület nélkül, proci virtualizálható. KVM
csomagjait feltettem eme leírás alapján:

http://www.howtoforge.com/virtualization-with-kvm-on-a-debian-lenny-server

Guest-be lennyt raknék szintén grafukus felület nélkül LVM-re, így a fenti
leírás szerint próbáltam létrehozni:

virt-install --connect qemu:///system -n vm11 -r 512 --vcpus=2 --disk
path=/dev/vg0/vm11 -c ~/debian-500-amd64-netinst.iso --vnc --noautoconsole
--os-type linux --os-variant debianLenny --accelerate --network=bridge:br0
--hvm

Természetesen a netinst iso jó helyen van, LVM rendben, a parancs után azt
mondja elkészült, belépve a virsh-be és list, mutatja, hogy a vm11 fut. Na
eddig tartott az örömöm, mert a fenti leírásban grafikus környezetre utal
vissza, hogy ott hogyan tovább. A virsh-be pedig hiába írom be a "console
vm11" látszólag kifagy, nem látok semmit. :-(

Valaki tudna segíteni, hogy merre nézelődjek, esetleg hogyan tudnék az
adott virtuális gépre átváltani, hogy lássak is valamit?

Vagy, ha teljesen rossz az irány, légyszi tereljetek jobb útra.. ;-)

Előre is köszönöm a segítséget!