On Thu, 3 Dec 2009 22:13:48 +0100, Gabor Gombas <gomb...@sztaki.hu> wrote:

> Hat akkor miert nem olvastad el azt a levelemet, amiben a soros
> port/szoveges terminal volt leirva? Az "xm console" sem mukodik,
> ha nem hallgatozik getty a hvc0-n...

Elnézésedet kérem, elolvastam, csak kipróbálni nem volt időm, aztán a
következő válaszadónál épp volt is időm és azon a szálon indultam el... :-(
Mégegyszer elnézésedet kérem és köszönöm a segítő szándékodat... Épp a
domain xml formátumának leírását böngésztem....

Visszatérve akkor a korábbi leveledre:

> Egyebkent meg nezd meg a domain XML-t, amit a virt-install gyartott;
> az <os> alatt a <cmdline>-en belul kell a "console=ttyS0 console=tty0",
> ill. a <devices> szekcioban egy <serial type='pty'><target
> port='0'/></serial>.

Igen, ezt megnéztem és ezt találtam:
  <os>
    <type arch='x86_64' machine='pc'>hvm</type>
    <boot dev='hd'/>
  </os>
======
    <serial type='pty'>