On Thu, 3 Dec 2009 13:34:13 +0100, Gabor Gombas <gomb...@sztaki.hu> wrote:

> Fogsz egy olyan gepet amin van X es el tudja erni ssh-n a host gepet,

Kicsit elszaladt ez a nap is... na akkor újra...

Mint fentebb írtam nincs X, az meg vicc, hogy tényleg ott ülök a szerver
előtt és igényem sincs X-re mégis kerítsek hozzá, ha telepíteni akarom.
Xen-el volt eddig dolgom és ott ez "alap" volt, hogy belépek bármelyik
guestbe - ami nem grafikus felületű volt természetesen...

Keresgélek, próbálkozom tovább, ha jutok valamire megírom. Persze, ha
valaki tudja a "frankót", az ne kiméljen. ;-)