Egy debian 4.0(etch?)-en forditottam forrasbol a glusterfs-t es
problema nelkul mukodott a self-heal funkcio. Akar file-t, akar
directory-t krealtam, vagy vettem el az egyik node-rol, mikozben
a masik node le volt csatolva; ujra csatlakoztatva a masik node-ot,
rogton megtortent rajta a valtozas az 'ls -la /mnt' szerint.
(A fajlok merete is rendben volt.)

Nem lehet, hogy a VM is belepofazik a tortenetbe?

Reszletek:
http://ftp.gluster.com/pub/gluster/glusterfs/3.0/LATEST/glusterfs-3.0.0.tar.gz

./configure --prefix=/usr/local/glusterfs --exec-prefix=/usr/local/glusterfs

  --miklos