Miloska wrote:

> Sikerult kicsit foglalkoznom ezzel, torles utan annyit elertem, hogy
> az 'ls -lR' hatasara mar osszeszinkronizal rendesen, van tartalmuk a
> fileoknak, nem 0 hosszuak.
>
> Mondjuk ez meg az igazi self-healing -tol egy lepessel hatrebb van, de
> meg jatszok vele es kitalalom miert nem indul az be.

Igen tavol van (sot, emlegetnem a paci patkolatlan hengeres alkatreszet
is az kerdessel kapcsolatban), mert ha az elso noderol hianyzik egy
file, akkor masodik node halala eseten oda az egesz.

> Addig is ha valakinek van valami debug otlete kerem irjon, leginkabb
> az erdekelne, hogy a gluster mit gondol magarol, mennyire van
> szinkronban.

Amit mar mondtunk:
-ext2-kent mountolni az alatta levo fs-t
-kvm-teleniteni a rendszert (virtualbox-ban jol ment)

A tobbit csak kesobb, mert most hirtelen sok dolgom tamadt erre a hetre,
  es nem erek ra tesztkornyezetet epiteni.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>